GŁÓWNE CECHY ŚWIADCZENIA
- Przedmiotem świadczonych usług przez sklep Poppa jest sprzedaż aluminiowych łańcuszków dekoracyjnych w wymiarach umieszczonych na stronie internetowej Sklepu lub przygotowanych na dowolny wymiar na zamówienie klienta oraz dostarczenie ww. towaru do klienta za pośrednictwem firm przewozowych prezentowanych na stronie internetowej Sklepu.
- W celu komunikacji z przedstawicielami Sklepu Klient może użyć poniższych form kontaktu:
- Formularz kontaktowy zawarty na stronie internetowej w zakładce „Kontakt”
- Telefonicznie na podane numery telefonu na stronie internetowej w zakładce „Kontakt”
- Za pomocą tradycyjnej komunikacji listownej na adres: 05-552 Łazy, ul. Sezamkowa 11
- Osobiście pod adresem 05-552 Łazy, ul. Sezamkowa 11.
- Dane identyfikacyjne.
MMG Maciej Gryc, ul. Sezamkowa 11, 05-552 Łazy, NIP: 542-150-05-24, wpisany do rejestru działalności gospodarczej przez wójta gminy Lesznowola.
- Adres: MMG Maciej Gryc, ul. Sezamkowa 11, 05-552 Łazy, biuro@poppa.pl
- Zamówienia towarów oferowanych przez Sklep można dokonywać za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem https://www.poppa.pl wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- Ceny w Sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto)
- Zamówienia klienta Sklep zbiera 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, także w niedzielę i święta.
- Aby zamówienie było ważne należy dokonać zamówienia na stronie internetowej Sklepu oraz potwierdzić poprzez opłacenia zamówienia na konto podane w informacji po zakończeniu procesu zakupu towaru. Sklep oczekuje 7 dni na wpłynięcie płatności za zamówienie, a w przypadku braku wpłaty zamówienie jest anulowane. W skład opłaty za zamówienie wchodzi koszt towaru oraz koszt dostawy towaru do klienta. Koszt towaru jest zależny od rodzaju wybranego towaru. W zależności od wyboru rodzaju dostawy oraz wagi i rozmiaru towaru zakupionego w sklepie opłaty za dostawę mogą się różnić. Klient każdorazowo przed opłatą za zamówienie otrzymuje informacje dotyczące wysokości opłaty za dostawę.
- Na prośbę klienta Sklep wystawia fakturę VAT.
- Po wpłynięciu 100% opłaty za towar i dostawę na konto Sklepu, towar jest przygotowywany do wysyłki. Termin realizacji zamówienia to 10 dni kalendarzowych od daty wpływu środków pieniężnych na konto Sklepu. UWAGA: Aby sklep mógł rozpocząć proces realizacji sprzedaży klient musi wpisać w tytuł przelewu numer zamówienia.
ZWROTY I WYMIANY.
- W przypadku gdy parametry zamówionego towaru nie zgadzają się z towarem dostarczonym, istnieje możliwość wymiany go lub zwrotu na prośbę Klienta.
- Klient ma prawo, zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 r. poz. 827, do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn i ponoszenia kosztów, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. Koszty dostawy towaru od Klienta do Sklepu związane z odstąpieniem od umowy sprzedaży nie mogą być wyższe niż najtaniej oferowane koszty transportu na rynku. W innym wypadku Sklep może odmówić zwrotu kosztów transportu poniesionych przez Klienta.
- Prawidłowo wypełnione oświadczenie odstąpienia od umowy sprzedaży wraz z dowodem zakupu należy wysłać listem poleconym lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adresy Sklepu które są wymienione niniejszym Regulaminie.
- Pieniądze za zwrócony towar klient otrzyma w takiej samej formie, w jakiej nastąpiła zapłata za towar w terminie 14 dni od momentu otrzymania Oświadczenia odstąpienia od umowy
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów zawartych w stosunku do towarów zamówionych na indywidualne zamówienie Klienta, przygotowanych według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
REKLAMACJE
- Podstawą do złożenia reklamacji towaru jest dowód zakupu (faktura, paragon).
- Zgłoszenie reklamacyjne wraz z dowodem zakupu i towarem Klient powinien dostarczyć do siedziby Sklepu na adres podany w niniejszym Regulaminie.
- Sklep ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji i ustosunkuje się do niej w tym terminie. O swojej decyzji poinformuje Klienta w akceptowalny przez niego sposób. Jeżeli Klient nie otrzyma takiej informacji, reklamację uznaje się za uzasadnioną.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji Sklep podejmie działania adekwatne do roszczeń Klienta, czyli wyśle nowy lub naprawiony towar na adres Klienta na własny koszt. W sytuacji kiedy towar nie będzie mógł być naprawiony Klient otrzyma zwrot kosztów zakupionego towaru na wskazane przez siebie konto bankowe.
POLUBOWNE ROZSTRZYGANIE SPORÓW.
- Konsument jest uprawniony do skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez skierowanie sprawy do sądu polubownego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sklep zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do powyższego regulaminu. Zmiany obowiązują po upływie 14 dni od opublikowania ich na stronie poppa.pl Zamówienia złożone przed wejściem w życie nowego Regulaminu realizowane są na podstawie regulaminu dotychczasowego.
- W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego i innych obowiązujących aktów prawnych.